днес замерих какво напрежение има на изхода на МАПа и излезе че е 3.6 на празно и като го форсирам скача до над 5 волта,после замерих напрежението .което го захранва и до играе до над 6 волта а трябва да е стабилизирано уж от компа,утре же взема и другия мултицет да съм сигурен в измерванията ама това не е нормално нали?
Известие
Collapse
No announcement yet.
напрежение на датчиците
Collapse
X
-
В кръга на майтапа си е баш нормално!То нашите кошници нямат нищо нормално!А сериозно,провери масите и захранването на главните релета.Аз с това се боря от една година.Ако имаш газова,почни от там!
На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.
-
Първоначално публикувано от ivan dimitrov Покажи съобщениеПринципно не е.Обаче има един момент в който ... много е важно от къде "взимате маса" при замерването.Използвайте "масата" на датчикът за да е сигурно измерването.
Ако има разлика в измерването значи имате някъде хлабава връзка.Ако няма - аз бих измерил напрежението между масата и изводът осигуряващ 5в направо на щекерът на ECU.Ако и тогава напрежението е различно от 5 плюс минус 5 процента става неприятно.точка
Comment
-
Аз пък да ви кажа че когато волтажа е по-нисък от нормалното може да се съмнявате в масата ма когато е по-висок и маса от луната няма ви свърши работа
Аз ако направя такива замервания на захранването на мапа - първото нещо което бих направил е да сменя мултицета и да опитам пакСлед това бих се усъмнил в 5-те волта и бих проверил екуто
0888 232 484 - Бобо Extreme Service
sigpic
Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super
Comment
-
aми след днешното мерене с два мултицета излезе че имам различен потенциал на масите на датчиците и тази на акумолатора около 1 волт,но уловката е че е само когато колата запали ако е само на контакт няма проблем 5те волта са си 5.да обобщя ако меря спрямо масата на датчиците те са добре като показания МАПа и ТПСа но ако меря спрямо масата на акомолатора е страшно ,та какво е вярното в товая уравнение,и защо само на запален моторalfa romeo 145 1.3 boxer K&N replacement MOMO GT2 WHEELS OMP Lowering Springs kit now on GPL rest in peace
alfa romeo 147 2.0 ts DISTINCTIVE MY07 powered by Landi Renzo GPL
Comment
-
Първоначално публикувано от marian2784 Покажи съобщениеaми след днешното мерене с два мултицета излезе че имам различен потенциал на масите на датчиците и тази на акумолатора около 1 волт,но уловката е че е само когато колата запали ако е само на контакт няма проблем 5те волта са си 5.да обобщя ако меря спрямо масата на датчиците те са добре като показания МАПа и ТПСа но ако меря спрямо масата на акомолатора е страшно ,та какво е вярното в товая уравнение,и защо само на запален мотор0888 232 484 - Бобо Extreme Service
sigpic
Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super
Comment
-
Сега ми паднахте и ще ви отговоря компетентно!Без майтап,казахте верни неща,но не мога да се сдържа и да не посоча проблема.Той е в захранването на главните релета.Тоя го ядох и за това съм толкова уверен.Проблема е в старата и некоректна инсталация.Захранете главните релета от акумулатора и всичко ще си дойде на мястото.Тоя един волт е от пада в мрежатаНа където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.
Comment
-
реално в схемата на запалване не е показано че масата на датчиците и на колата са свързани.единствения датчик с маса от колата е ламбдата,но няма логика във двете маси и в този пад между тях,а като се замисля не трябва ли да грее мястото където се образува този 1волт пад ако е от инсталациятаalfa romeo 145 1.3 boxer K&N replacement MOMO GT2 WHEELS OMP Lowering Springs kit now on GPL rest in peace
alfa romeo 147 2.0 ts DISTINCTIVE MY07 powered by Landi Renzo GPL
Comment
-
Първоначално публикувано от marian2784 Покажи съобщениеaми след днешното мерене с два мултицета излезе че имам различен потенциал на масите на датчиците и тази на акумолатора около 1 волт,но уловката е че е само когато колата запали ако е само на контакт няма проблем 5те волта са си 5.да обобщя ако меря спрямо масата на датчиците те са добре като показания МАПа и ТПСа но ако меря спрямо масата на акомолатора е страшно ,та какво е вярното в товая уравнение,и защо само на запален моторточка
Comment
Comment